رونمایی از مدل جامع بازاریابی محتوایی بیگ بنگ

سند جامع بازاریابی محتوایی بیگ بنگ سطح تفصیلی ویرایش ۰۱ در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸با حضور جمعی از اساتید و فعالان حوزه‌ی بازاریابی محتوایی و همچنین دیجیتال مارکتینگ در فرهنگسرای اندیشه به همت و مشارکت کانون تبلیغاتی کروشه و دورهمی در مسیر بازاریابی رونمایی شد.

این مراسم با هدف رونمایی و ارائه اهداف اصلی مدل جامع بازاریابی محتوایی بیگ بنگ برگزار گردید. در بخش اول برنامه بررسی نمود رفتاری در دنیای بازاریابی محتوایی و دغدغه‌های اجرایی (وضعیت موجود در ایران و جهان) با بررسی و آنالیز چهل مدل بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ صورت گرفت و در ادامه به یکی از معضلات این حوزه که توجه صرف به فضای آنلاین و غافل شدن از فضای آفلاین است، پرداخته شد. در بخش دوم رونمایی مدل بیگ بنگ، نسخه‌ی اصلی همراه با مرور جزئیات و نکات کلیدی این سند ارائه گردید که در سلسله نشست‌های تخصصی آینده همراه با فرایندهای اجرا شده بر بستر BPMS، به طور کامل کالبدشکافی شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این در گام بعدی پروژه‌ی بیگ بنگ و در سطح دوم، فرایندهای این صنعت در قالب مدل BPMN ارائه شده و در سطح سوم با کمک تسهیلگر BPMS، فرایندهای تدوین شده در قالب یک نرم‌افزار جامع و یکپارچه در صنعت بازاریابی محتوایی پیاده‌سازی و ماژول به ماژول به بهره‌برداری خواهد رسید. لازم به ذکر است کلینیک بازاریابی محتوایی بیگ بنگ با توجه به جای خالی تفکر سیستمی، رویکرد فرایندی، عدم یکپارچگی عملیاتی بین بخش‌های مختلف این صنعت و نیاز به افزایش سطح بلوغ در این حوزه پایه‌گذاری شده که امید است با همین رویکرد، در تمامی مراحل، از رشد بهینه‌ای برخوردار باشد.

برای دانلود سند جامع بازاریابی محتوایی بیگ بنگ به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.